Friday, March 16, 2012

Nasyid


Lagu atau nasyid yang terbaik (great) adalah yang mengingatkan diri akan mati, mengingatkan diri pada Nya

Opick

hehe..
cam tak percaya jugak yang aku ni minat opick

abes semua album opick aku donlod (ni satu perangai yang tak baik.jangan ikut )
letak dalam pendrive 
pastu pasang hari-hari dalam kereta

ada beberapa nasyid yang menjadi kegemaran aku (means hari2 aku dok ulang dengar)

Rapuh
Maha Melihat
Takdir 
Cukup bagiku Allah
Ya Rabbana

14      35        62

haaa...
nombor-nombor yang kerap aku carik dalam usb setiap kali pasang radio

14 - Rapuh
35 - Maha Melihat
62 - Takdir

yang lain2 tu tak jumpa lagi nombor berapa depa dok..
susunan dalam usb tak sama dgn yang didisplaykan kat situ

p/s: its better to buy albums than downloading the pirated ones, because the only way we can help powered this kind of song is buy buying the original album and help them.
p/p/s: I already started buying original albums, start it last month with Irfan Makki album

1 comment: